1 Maand...

3 december 2009 - Gent, België

Nu begint het vertrek echt wel te naderen. Binnen exact 1 maandje zitten we op het vliegtuig richting Bangkok, waar het allemaal zal starten. Allé ja, eigenlijk is de start allang gezet, al sinds we de beslissing genomen hebben om samen een deel van de wereld te verkennen.

En ondertussen zijn we begonnen aan ons (hopelijk) laatste lijstje met voorbereidingen... De nodige paperassen zijn bijna allemaal aangevraagd, de vaccinaties zijn ok en ons appartementje zal nog een grondige opknapbeurt krijgen. Ook het thuisfront begint meer en meer gewoon te worden aan het idee dat we de volgende maanden via skype, webcam en email zullen communiceren. En last but not least: de afscheidsfeestjes en de feestdagen. Nog eens lekker Belgisch eten en drinken alvorens 8 maanden de nodige rijst en noedels te eten!

Dat het nu maar snel 5 januari is, want af en toe sluipt er toch een tikkeltje zenuwachtigheid in mij. Maar we kijken er al zo lang naar uit, en de laatste weken zitten we veel weg te dromen en te mijmeren over hoe het zal zijn, welke dingen we allemaal willen doen en zien,... kortom: we verlangen naar ons ‘rondje Azië’.

1. veerle:
    5 december 2009
    het begint inderdaad te naderen.... kan me voorstellen dat je op een gegeven moment op een punt gekomen bent dat het niet snel genoeg daar kan zijn!
    Veel plezier met de laatste voorbereidingen!
  2. ernest en Mireille:
    17 december 2009
    We hopen dat het een mooie reis gaat worden, maar dat zonder twijfel, na al die kopzorgen van de voorbije maanden mag dat wel. Indien ik jullie niet meer zie voor vertrek wensen wij jullie een prettige kerst, en nieuwjaar en geniet ervan. We kijken al uit naar de eerste berichten. We hebben speciaal een webcam en speaker ons aangeschaft !
  3. veerle:
    20 december 2009
    nog 2 weekjes!!!! spannend! :-)
  4. tante magda:
    27 december 2009
    hé dat is leutig om te lezen wat jullie allemaal gedaan hebben ter voorbereiding vd reis,dat huizekotje hierboven is dat jouw ontwerp geert? want als kleine gasten(samen met je zus en neefjes) konden jullie er iets van zodanig dat ik jullie langs de vaart heb moeten komen halen(gelukkig herkende ik de vodden waarmee het opgebouwd was)Dat jullie hiervan zullen genieten is zo goed als zeker
  5. hanan:
    29 december 2009
    Jullie afscheidsfeestje is allezins geslaagd geweest.Ik heb wel afgezien de volgende dag (had de vroege). Maar het was heel leuk en sommige collega's gaan het zeker niet rap vergeten.(spoed)
  6. tante bib:
    29 december 2009
    supertof,ik zal het zeker volgen via deze weg,want jammergenoeg ben ik niet uitgerust met een webcam zoals mijn zus
    geniet er van hé!
    groetjes
  7. kris de vos:
    1 januari 2010
    Beste Leen & Geert,
    Maak er een onvergeetelijk avontuur van. Geniet van al het moois, en zeker ook van elkaar. Leen(tje), ik ben echt fier op jou!
    Kris xxx
  8. collegaatjes spoed:
    9 januari 2010
    wow,jullie hebben al het een en ander gezien, blij dat we mogen meegenieten .Prachtige foto's !Amuseer jullie .Groetjes Sabine T
    Geniet ervan, alveel aan jullie gedacht.het was een superleuk feestje,dominique heeft hem ook heel goed geamusseerd en ik ook, 's anderdaags was iets minder...vele groetjes carolinevdp
    Jammer dat ik er niet bij was op het feestje. 't moet t'een en 't ander geweest zijn want er wordt er hier nogal over geklapt. Ik zal zeker jullie avonturen verder volgen want het ziet er fantastisch uit. Ciao !! Peggy
    Geniet er maar van met volle teugen... Meer dan dik verdiend! Tof dat we kunnen meegenieten van jullie prachtige foto's en boeiend reisverhaal;-) Haal maar eens goed jullie hartje op! Wij kijken al uit naar een volgende portie info van jullie. Groetjes Christine