Afscheidsfeestje "het onverwacht geluk"

30 december 2009 - Gent, België

Amai, wat een avondje... Ondertussen zijn we al 2 dagen verder, en we zijn nog steeds wat aan ’t bekomen.

Allereerst willen we iedereen nog eens bedanken voor de vele cadeautjes, kaartjes en lieve afscheidswoordjes. En uiteraard ook Els en Xavier van het cafeetje ‘het onverwacht geluk’ voor de warme ontvangst en de gezellige locatie. We hebben ervan genoten om iedereen nog eens te zien en samen te feesten. En wees maar zeker dat we zo’n feestje niet snel zullen vergeten, en we hopen dat jullie er ook van genoten hebben!

Er zijn ook enkele fotootjes, de gekuiste versie weliswaar...

1. veerle:
    30 december 2009
    Ik zag de foto's deze middag op de blog, leuk om een idee te krijgen van de sfeer, want zondag zijn we pas 's nachts terug gekomen van de kust en dus niet meer tot daar geraakt. 't zag er super gezellig uit!X.
  2. klaas:
    31 december 2009
    mag ik de ongekuiste versie aanvullen, pleasssssssse?
  3. kris de vos:
    Beste Leen & Geert,
    Maak er een onvergetelijk avontuur van. Geniet van al het moois, en zeker ook van elkaar. Leen(tje), ik ben echt fier op jou!
    Kris XXX
  4. tante bib:
    1 januari 2010
    geert en leen,toch niet te zat geweest hé!!!
    geniet vanjullie rondreis en hou ons op de hoogte
    dikke knuffelXXX
  5. Lieve De vos:
    Leen en Geert,
    Geniet van de prachtige reis die jullie te wachten staat.
    Pas goed op elkaar en tot later.
    Lieve, Peter en Bram
  6. Nicolas:
    2 januari 2010
    Beste Leen en Gérard,

Wat kunnen we jullie meer wensen dan gewoon ten volle te genieten van jullie Azië avontuur!
    Bedankt voor het onvergetelijke afscheidsfeestje!
    Tot in september...
    Dada

@Klaas: is niet nodig ze!! :-)
  7. Joram:
    3 januari 2010
    De laatste dag in België!!!
    Amuseer jullie daar (zal geen probleem zijn) en tot blogs hé.
    Saluuuuuuuuuukes
  8. Véronique vanuit Zelzate:
    15 januari 2010
    Hoi Leen en Geert, heb al even naar jullie foto's gekeken en het ziet er super uit !! Geniet ervan en hopelijk niet teveel onverwachte aanvallen van apen en ander ongedierte !! Ik probeer jullie een beetje te volgen zenne veel liefs van ons allen, Guy, Véro ( IZ en nu Zelzate questi da ge weet over wie het gaat hé ), Tom en Auke xxx